Skąd pomysł na założenie bloga lepszynocleg.pl…?
Podróżujemy, tak zawodowo jak i prywatnie, od dawna, aż złapaliśmy się na tym, że w trakcie rozmów lub opowieści często poruszamy temat naszych bieżących i wcześniejszych pobytów w hotelach, pensjonatach, czy apartamentach. Podczas wymiany doświadczeń zauważyliśmy, że istnieje zestaw problemów i spraw, które powtarzają się bez względu na szerokość geograficzną i typ obiektu.

W ostatnich latach odwiedziliśmy ponad 50 państw, w tym czasie, przez niezliczoną liczbę nocy spaliśmy poza domem. Nocowaliśmy w budżetowych hostelach, ale też gościliśmy w luksusowych apartamentach. Wielokrotnie nie byliśmy zadowoleni z usług, a czasami małe rzeczy doprowadzały do tego, że wyjeżdżaliśmy z przewagą negatywnych wspomnień nawet z dobrego hotelu.

Sami, od niemal dekady, pracujemy wspólnie przy tworzeniu oprogramowania upraszczającego procesy w różnych branżach. W pewnym momencie w naszych głowach zrodziła się myśl, że niektóre rozwiązania można zastosować także w hotelach, wdrażając je z powodzeniem w różnej wielkości obiektach. Technologia stwarza tu zupełnie nowe możliwości, ale kluczowe jest również wprowadzenie zmian, dzięki którym gość może czuć się bardziej komfortowo, a obiekt osiągać wymierne korzyści.

Na naszej stronie chcielibyśmy pokazywać różne przydatne rozwiązania, wzbogacone o empiryczne spostrzeżenia oraz wnioski na temat obiektów noclegowych z perspektywy zarówno turysty, jak i osoby podróżującej w celach biznesowych.

Jednym z efektów naszych doświadczeń i przemyśleń jest aplikacja SunGuest, której celem jest rozwiązywanie wielu problemów i kwestii, z którymi spotykamy się podczas podróży. Wierzymy, że dzięki spojrzeniu na konkretne wyzwania z perspektywy gościa hotelu możliwe jest zwiększenie komfortu i zadowolenia obu stron. Raz na jakiś czas zaprezentujemy przypadki użycia oraz przykłady opisujące jak nasze pomysły sprawdzają się w realnym świecie.

Autorzy bloga lepszynocleg.pl:

Sławek
Z zawodu programista, który każdą wolną chwilę spędza w podróży lub planując kolejny wyjazd. Razem z żoną Joanną prowadzą popularnego bloga www.podrozepoeuropie.pl, na którym opisują swoje wrażenia ze zwiedzania europejskich miast i krajów. Ponieważ uważa, że świat powinien stać na nogach, a nie na głowie, każdego dnia praktykuje wielokilometrowy spacer.

Bartosz
Rasowy marketingowiec, ale też zapalony biegacz i miłośnik dobrej kuchni odkrywanej podczas wielu podróży. W dzień zarządza projektami dla twardego biznesu, by wieczorem doceniać smak miło spędzonego czasu, najlepiej w dobrej restauracji lub hotelu. Patrzy krytycznie na życie, dlatego żadne niedociągnięcie się przed nim nie ukryje.

Artur
Urodzony szef projektu, turystykę ma we krwi, od wczesnej młodości przemierzał świat w poszukiwaniu przygód i nowych perspektyw. Przez lata związany z branżą turystyczną, poznawał hotele zawodowo, aby móc o nich opowiadać klientom w swoim biurze podróży. Za długo nie usiedzi w miejscu, bo czas lubi spędzać aktywnie.