I
I chociaż jest wiele aspektów, które mają wpływ na zwiększenie lojalności wobec brandów to zarządzający hotelami swoje wysiłki muszą skupić na zrozumieniu tych czynników, które najbardziej liczą się dla ich gości.
Według badań przeprowadzonych przez PwC’s Consumer Intelligence Series zarówno podróżujący w celach turystycznych jak i biznesowych cenią te same wartości w hotelach, względem których pokazują wyjątkowe przywiązanie i są to kolejno:
Jedynym obszarem, który inaczej wartościował preferencje badanych była cena. W przypadku gości biznesowych była ona kluczowa dla 41% badanych podczas gdy goście turystyczni wskazali jej wagę w blisko aż 70%, ale to raczej nie powinno dziwić.
Dla zrozumienia zachowań konsumenckich, w tym również stopnia wpływu na lojalność gości hotelowych, istotne może być poznanie powodów, dla których „szukają szczęścia” u konkurencji. Otóż wg badań przeprowadzonych przez firmę Verint na decyzję o wyborze innej marki decydują następujące aspekty:
Wiedza o tym, co powoduje odwrót od naszej marki może być równie istotna co wiedza o tym dzięki czemu klienci obdarzają nas zaufaniem. Wyposażeni w tę wiedzę zarządzający hotelami mogą kłaść nacisk na poprawę tych wszystkich istotnych aspektów pamiętając o tym, że często jeden maleńki szczegół może zrobić wielką różnicę. Z jednej strony wiedza o stale zmieniających się oczekiwaniach klientów z drugiej zaś umiejętność przewidywania i znajomość technologii, która daje przewagi konkurencyjne może być właśnie tym szczegółem dzięki, któremu zdobędziemy lub stracimy lojalnego gościa.
Tel.: +48 22 832 41 13